מידע מעניין בברושור:
·
היכולות
שהמבחן בודק והמבחנים הבודקים אותן (הבנה מילולית (ידע מגובש), יכולת חזותית מרחבית,
יכולת פלואידית, זיכרון עבודה, מהירות עיבוד, וקיים גם אינדקס של אחסון ושליפה
לטווח ארוך (עם מבחנים דומים מאד לאלה שיהיו לנו במבחן הוודקוק ג'ונסון 3)).
·
הסברים
על הפורמט הממוחשב של המבחן (זמין לצד הפורמט המוכר): הפורמט מכיל שני טבלטים, אחד לפסיכולוג ואחד
לילד. הפסיכולוג משתמש בטבלט שלו כדי
להעביר את ההוראות, לתעד ולציינן את התגובות, לכתוב לעצמו הערות ולשלוט על
הגירויים החזותיים שהילד רואה על הטבלט שלו.
הילד משתמש בטבלט שלו כדי לראות את הגירויים ולהגיב עליהם.
·
מנפלאות
הפורמט הממוחשב: כללי ונקודות התחלה,
עצירה, היפוך וכו' מבוצעים באופן אוטומטי.
ניתן להקליט את תשובות הילד. זמן
הביצוע של הילד נמדד אוטומטית. הציינון
מדויק ומיידי, ציוני התקן והאינדקסים מחושבים באופן אוטומטי. הטבלט יכול כמובן להכיל מבחני משכל ומבחנים
אחרים נוספים (חוסך סחיבה).
·
הנה שני
פסיכולוגים חינוכיים מספרים בוידאו על השימוש במבחן בפורמט הממוחשב (זהו כמובן
חומר פרסומי של חברת פירסון, אבל בכל זאת מעניין):
No comments:
Post a Comment