ברוכים הבאים! בלוג זה נועד לספק משאבים לפסיכולוגים חינוכיים ואחרים בנושאים הקשורים לדיאגנוסטיקה באורייטנצית CHC אבל לא רק.

בבלוג יוצגו מאמרים נבחרים וכן מצגות שלי וחומרים נוספים.

אם אתם חדשים כאן, אני ממליצה לכם לעיין בסדרת המצגות המופיעה בטור הימני, שכותרתה "משכל ויכולות קוגניטיביות".

Welcome! This blog is intended to provide assessment resources for Educational and other psychologists.

The material is CHC - oriented , but not entirely so.

The blog features selected papers, presentations made by me and other materials.

If you're new here, I suggest reading the presentation series in the right hand column – "intelligence and cognitive abilities".

נהנית מהבלוג? למה שלא תעקוב/תעקבי אחרי?

Enjoy this blog? Become a follower!

Followers

Search This Blog

Featured Post

קובץ פוסטים על מבחן הוודקוק

      רוצים לדעת יותר על מבחן הוודקוק? לנוחותכם ריכזתי כאן קובץ פוסטים שעוסקים במבחן:   1.      קשרים בין יכולות קוגניטיביות במבחן ה...

Saturday, March 19, 2016

קריטריונים למתן התאמות מסוגים 1,2,3 באוניברסיטה






(לחצו על הכותרת למעבר לקישור)


מסמך זה מתווה קווים מנחים למתן התאמות בבחינות אקדמיות, לסטודנטים לקויי למידה הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה בישראל.  המסמך פותח על ידי קבוצת חשיבה שכללה מומחיות ללקויות למידה המופקדות על הטיפול בסטודנטים לקויי למידה באוניברסיטאות ובמכללות בישראל. את פיתוח המסמך יזמו במשותף ועדת ההיגוי לטיפול בתלמידים עם ליקויי למידה של ות"ת ­(הוועדה לתכנון ותקצוב במועצה להשכלה גבוהה), והמרכז הארצי לבחינות והערכה.   חלקו הראשון של המסמך כולל רשימת עקרונות כלליים במתן התאמות, וכן רשימת הנחיות לליווי סטודנטים שקיבלו התאמות ולמעקב אחר השימוש בהן. חלקו השני של המסמך מפרט את הקריטריונים למתן ההתאמות המקובלות בבחינות אקדמיות, על פי סוג הלקות וחומרתה. לנוחות הקורא, הקריטריונים מופיעים בשתי צורות הצגה: פעם אחת כשהם ממוינים על פי סוג ההתאמה   ופעם נוספת כשהם ממוינים על פי לקויות הלמידה השכיחות.

No comments:

Post a Comment