ברוכים הבאים! בלוג זה נועד לספק משאבים לפסיכולוגים חינוכיים ואחרים בנושאים הקשורים לדיאגנוסטיקה באורייטנצית CHC אבל לא רק.

בבלוג יוצגו מאמרים נבחרים וכן מצגות שלי וחומרים נוספים.

אם אתם חדשים כאן, אני ממליצה לכם לעיין בסדרת המצגות המופיעה בטור הימני, שכותרתה "משכל ויכולות קוגניטיביות".

Welcome! This blog is intended to provide assessment resources for Educational and other psychologists.

The material is CHC - oriented , but not entirely so.

The blog features selected papers, presentations made by me and other materials.

If you're new here, I suggest reading the presentation series in the right hand column – "intelligence and cognitive abilities".

נהנית מהבלוג? למה שלא תעקוב/תעקבי אחרי?

Enjoy this blog? Become a follower!

Followers

Search This Blog

Featured Post

קובץ פוסטים על מבחן הוודקוק

      רוצים לדעת יותר על מבחן הוודקוק? לנוחותכם ריכזתי כאן קובץ פוסטים שעוסקים במבחן:   1.      קשרים בין יכולות קוגניטיביות במבחן ה...

Wednesday, December 20, 2017

שאלון חמש התכונות הגדולות עם נורמות ישראליות למתבגרים




שאלון חמש תכונות האישיות הגדולות
עבור מתבגרים בכיתות ט'-י', גילאי 14-16

מתוך:

מרכיבים אישיותיים ורגשיים בתהליך קבלת החלטות לימודיות ביחס לבחירת מגמה בתיכון בקרב מתבגרים עם וללא לקויות למידה. חיבור לשם קבלת התואר "דוקטור לפילוסופיה" מאת דקלה בראון.  הוגש לסנאט של אוניברסיטת תל-אביב 26.5.14.

הנורמות לגירסה העברית נערכו על סמך מדגם של 368 מתבגרים בכיתות ט' ו – י', 178 בנים ו – 190 בנות, ללא לקויות למידה או הפרעות קשב.  355 מתוכם ילידי הארץ, 9 ילידי רוסיה, 3 ילידי ארה"ב, 1 יליד דרום אפריקה.  טווח הגילאים של הנבדקים היה 14-16, כשהגיל הממוצע 16.07 עם סטית תקן של 0.40.

  

No comments:

Post a Comment