ברוכים הבאים! בלוג זה נועד לספק משאבים לפסיכולוגים חינוכיים ואחרים בנושאים הקשורים לדיאגנוסטיקה באורייטנצית CHC אבל לא רק.

בבלוג יוצגו מאמרים נבחרים וכן מצגות שלי וחומרים נוספים.

אם אתם חדשים כאן, אני ממליצה לכם לעיין בסדרת המצגות המופיעה בטור הימני, שכותרתה "משכל ויכולות קוגניטיביות".

Welcome! This blog is intended to provide assessment resources for Educational and other psychologists.

The material is CHC - oriented , but not entirely so.

The blog features selected papers, presentations made by me and other materials.

If you're new here, I suggest reading the presentation series in the right hand column – "intelligence and cognitive abilities".

נהנית מהבלוג? למה שלא תעקוב/תעקבי אחרי?

Enjoy this blog? Become a follower!

Followers

Search This Blog

Featured Post

קובץ פוסטים על מבחן הוודקוק

      רוצים לדעת יותר על מבחן הוודקוק? לנוחותכם ריכזתי כאן קובץ פוסטים שעוסקים במבחן:   1.      קשרים בין יכולות קוגניטיביות במבחן ה...

Monday, November 10, 2014

ניתוח מבחני סיפור סיפורים על פי תאורית הסלף – חלק שלישי - אידאליזציה



  
זהו חלק שלישי מסדרה של "פוסטים" בנושא זה, הכתובים על סמך ספרו המצוין של

  PROF. MARSHALL SILVERSTEIN 

Self psychology and diagnostic assessment: identifying 
selfobject functions through psychological testing. 

בחלק שלישי זה, הנמצא כאן,  נראה כיצד למצוא סימנים לצרכים  של 
אידיאליזציה במבחנים השלכתיים. 


בחלק הראשון, הנמצא כאן וכן בטור הימני של הבלוג תחת הכותרת "תאוריות אישיות/פסיכותרפיה" דיברנו על אינדיקציות במבחנים השלכתיים לפגיעה בלכידות העצמי.


בחלק השני, הנמצא כאן וכן בטור הימני של הבלוג תחת הכותרת "תאוריות אישיות/פסיכותרפיה" דיברנו על אינדיקציות במבחנים השלכתיים לצרכים של MIRRORING. 

No comments:

Post a Comment