כאן תוכלו למצוא את המצגת השניה בסדרת המצגות על קוגניציה חשבונית, העוסקת בקוד המילולי.
מטרת
המצגות היא להניח תשתית תיאורטית לאבחון ילדים עם קשיים בחשבון.
המצגות
מיועדות ללמידה עצמית.
תוכן
המצגת:
• מהו
הקוד המילולי של המספר?
• כיצד
מתפתחת המניה ומהן אסטרטגיות החישוב?
• כיצד
ילדים דיסקלקולים מונים ומחשבים?
• האם
שפה משפיעה על הישגים מתמטים? או: למה אסיאתים חזקים בחשבון?
• נלכדים
ברשת: למה אנשים טועים בשליפה של עובדות חשבון?
• האם
פגיעה בשפה מובילה גם לפגיעה בחשבון?